2008年7月16日星期三

又嚟煮飯仔

依家先知道原來諗吓食乜餸嘅時候,都真係幾頭痛。

我都真係諗左好耐都唔知煮乜好,都係去到街市時先行左好耐,可以決定到煮乜。

唉....真係覺得D太太們好叻,每日都可以煮咁多唔同嘅餸,仲可以好快咁係街市買晒材料,真係要好好學習吓先得啦~

我行左成個街市四、五次,終於都買齊晒餸,返屋企煮飯仔啦!經過一輪努力,終於煮好我地個晚餐啦~

節瓜咸蛋湯


不過買多左節瓜,食唔晒,就因為咁俾大肥豬話我浪費呀!我下次會買少D啦~

蕃茄炒蛋


依個餸都唔係第一次煮,但我就覺得自己今次煮得幾好,個汁唔杰唔少剛剛好,哈哈~~進步中呀!

清蒸黃花魚


煮左咁多餐飯,我都係第二次蒸魚,因為成日都覺得洗魚個過程係好麻煩,我一路都怕怕,所以唔煮,不過因為今日諗唔到煮乜肉類,所以就大膽買左嚟試整。

雖然係洗嘅時候又真係幾多功夫,不過好在煮左出嚟幾好,條魚蒸得時間又剛剛好,都覺得自己好成功呀!哈哈~

連續煮左兩日飯,真係覺得自己識煮嘅野唔多,真係要俾心機學煮多D餸,等大肥豬多D新口味先得!

沒有留言:

發佈留言