2008年7月19日星期六

倒掛金钩

今日係難得嘅DAY OFF,仲要係大肥豬要返工,難得可以一個人霸晒成張床,當然訓到晏D,做番一隻懶訓豬啦!

訓醒之後,就去睇我蟹仔......點知又有新動態俾我見到啦!

嚟一個倒掛金钩

依隻頑皮蟹仔用個鉗夾住左粒假椰子,我估佢夾得好實,我嘗試想幫佢放回沙堆上都唔得呀!勁呀...唔知佢係點爬完上去之後做依個倒掛金钩呢?真攪笑....

等左一陣,佢都冇動靜轉POST,咁我就去洗手間執番D眼耳口鼻啦。

點知出嚟時又見佢有係咁......開始爬番落嚟啦!

真激氣,又睇唔到佢爬樹過程。今次佢又係度HOLD左好耐,唉....因為要落街買野,所以唔等啦!

不過真係唔明點解次次有近動態都係依一隻白色小蟹,另一隻都冇依D動作,唔通因為品種問題?

嘩...如果有一日兩隻小蟹都爬晒上樹,咁實勁開心呀!

沒有留言:

發佈留言