2008年7月5日星期六

潮流興玩蟹

尋晚返小豬媽屋企食飯,俾我係LULU妹房發現左一D新野.....就係一個魚缸

依個魚缸就唔係用嚟養魚,我睇左好耐先知係用嚟養寄居蟹。

LULU妹嘅兩隻寄居蟹

等左好耐先影到隻蟹,不過當我一睇埋少少,佢又縮番入去個殼度呀!

除左LULU妹有養之外,我細佬都有養,佢地每人一間房就養一缸。小豬媽屋企就多左四隻小動物啦!

我都係第一次見寄居蟹,聽LULU妹講原來依家係興養寄居蟹,佢仲不停咁講養寄居蟹要注意嘅嘢我知,好似變左一個小專家咁,真係俾佢講到有少少心動去買番隻嚟養呀!哈哈~~

我地仲約左小豬爸、小豬媽星期日一齊去金魚街睇,到時如果真係抵玩,都想買隻嚟玩吓呀.....

沒有留言:

發佈留言