2008年7月12日星期六

又買指甲油

前日小豬媽同小豬爸去拍拖行街街時睇中左對鞋,不過間鋪頭依家做緊買一送一,係突然間又睇唔啱第二對,所以就冇即時買,打算遲D叫同埋我一齊去睇,每人買一對咁啦!

因為依間鋪頭係柴灣都有分店,所以今日放工小豬媽上左嚟JOIN我,同我一齊去睇鞋仔啦!

一入到鋪頭,小豬媽就先試之前睇中左嗰對鞋,又真係幾好,所以好快就決定買嗰對。睇左好耐,都冇合我心水嘅鞋,不過又俾小豬媽睇中左一對金色露腳趾嘅鞋,試上腳又真係幾好睇,所以最後小豬媽就滿載而歸,買左兩對靚靚鞋啦!

當我地離開間鞋鋪,準備搭車走時,小豬媽突然話:買左露腳趾鞋係唔係應該要塗指甲油呢?

係依個時候就醒起我已經將我家中所有指甲油搬到新居,所以小豬媽家係冇指甲油。所以就陪左小豬媽去買指甲油啦!

基本上我已經有好多...好多...好多依個牌子嘅指甲油,都差唔多齊色啦!所以都係打算陪小豬媽買就算。

不過...當小豬媽係度試色嘅時候,我自己又抵受唔住試埋一份,最後當然又係買左啦!我地兩個人買左三支,我就買左依兩支,小豬媽就只係買左相入面嘅紫色。

哈哈....我個指甲油存放盒又多兩支啦....都已經唔夠位擺啦!

不過真係好奇怪,明明叫自己唔好買,不過見到D靚顏色就又心思思去買。其實好多顏色都係差唔多,我都試過買左返屋企先發現買左相同色呀!真係唔明自己點解仲可以繼續一見到靚就買....唔通依D就係女性天生本領(唉....又係一個藉口俾自己買嘢)。

沒有留言:

發佈留言