2008年7月15日星期二

爬樹啦..

今日當我準備出門口返工時,竟然俾我見到依個奇景,有一隻蟹子爬左上樹訓覺呀!

見到嗰吓都真係好開心,即刻拎起部相機不停影呀!(好在今日早左起身,如果唔係咁影法一定遲到呀!)

實...寄居蟹係好鐘意爬野,所以都係一件好普通嘅事,點解我話係奇景?

因為我依兩隻蟹仔都好懶惰,成日收埋自己係D沙堆入面,養左咁耐都好少見佢地四周圍爬,爬樹更加未見過啦!

但原來尋日朝早大肥豬都見到依一隻白色小蟹爬左上樹,但趕住番工關係,加上相機又係我度,所以冇影低俾我睇。

尋日都有少少失望,不過唔緊要,今朝俾我親眼見到,仲興奮呀!哈哈~~

如果可以成個爬樹過程都見到就好啦!我相信一定有依一個機會...哈哈!

沒有留言:

發佈留言