2008年7月27日星期日

玩指甲花

上次陪小豬媽去買指甲油時,自己又買左兩支,就係咁.......條引又出左嚟,又係時候玩吓指甲啦!

之前有位BLOG友仔介紹左SKIN FOOD隻朱古力色嘅甲油俾我,咁我咪去睇吓,又真係幾特別。就係咁,我個指甲盒又多左支指甲啦...哈哈~~

尋晚見冇乜野做,煮完飯仔之後就塗左依隻新色啦!

係唔係好靚呢?哈哈....我仲貼左D白色小蝴蝶上去,睇落都幾襯呀!

我就覺得自己嘅指甲唔太長,所以好似唔係太好睇,下次長多少少就仲靚啦!

因為工作關係,平日都唔可以塗得太激嘅顏色,但其實我係好鐘意塗指甲,所以趁依幾個星期可以大玩特玩啦!

沒有留言:

發佈留言