2008年7月6日星期日

一家歡樂行旺角

今日約左小豬爸、小豬媽仲有LULU妹去左旺角金魚街行街街,主要都係去睇吓D寄居蟹仔。

不過因為佢地工作上仲有D手尾未完成,所以就遲少少先出到去旺角,所以就俾大肥豬捉左去花墟睇嘢,因為大肥豬成日都想買番盆萬年青擺係電視櫃面(因為之前風水師講過擺係嗰個位係好呀!)。

我地行左好耐,都睇唔啱心水,因為每一間嘅萬年青都超大盆,點擺係電視櫃呀。

我地行左將成條街行左兩次,最後係一間小花店見到有一盆盆$10嘅細細地萬年青買,終於我地就買左盆,仲係買埋一個靚靚花盆,打算返屋企將佢地合已為一。

點知...可能嗰位花店姐姐知道我地想移盆,佢好好人咁幫我地整埋,仲整得幾靚添呀!

哈哈~~真係好啦,等我慳左一個功夫,又唔洗整污穢屋企。

買完盆萬年青,時間又剛剛好,小豬媽佢地出到旺角啦!

我地就去地下鐵匯合埋佢地,就向金魚街出發!

我地去到金魚街,真係見到好多間都有寄居蟹買,有大有細、又有平有貴...真係勁多,唔睇都唔知原來依家真係好HIT呀!

當我地行緊街街時候,我細佬同埋佢女朋友又嚟一齊行,所以我地一行七人就繼續行街街啦!

開頭都以為係小豬爸有興趣去買蟹仔,點知...原來最興奮嘅個竟然係小豬媽,佢仲買左幾隻蟹仔叫LULU妹幫佢手養,又買左一個大魚缸、好多擺設俾佢地做新居,真係幾攪笑呀!

我原本都係15/16買唔買蟹仔,不過俾小豬媽引誘之下,最後我都收留左兩隻蟹仔,依兩隻蟹仔都好靚呀!

一隻係白色襯珍珠殼,依隻蟹仔仲好抵,都係$10呀!

另一隻係紅色,成隻龍蝦咁。因為依個殼係特別款,所以就要貴少少!

介紹埋小豬媽至愛先,依隻就係啦~~

我養都係用左好少錢呀,因為兩隻蟹仔係小豬媽送俾我(仲好攪笑咁叫我好好照顧佢兩粒孫呀!),之後,因為LULU妹有間新屋關係,佢就讓間細屋俾我,我只係買少少鹽同沙,就可以養啦...真係勁抵呀!哈哈~~

大家買完晒嘢之後,就搭車返我屋企坐吓等食飯啦!

因為今晚我請小豬爸佢地去我地屋企附近間泰國嘢食飯。真係抵呀..七個人都係食左三百幾蚊。

食完飯就送佢地去搭巴士返屋企,因為大家都趕住返屋企玩蟹仔嘛!

今日真係好開心,好耐都冇試過一家人咁開心咁行街街啦!

不過....當我睇住佢地上巴士到巴士離開站時,個心有少少唔捨得嘅感覺,可能係第一次睇住佢地離開啦!真係唔係好習慣呀~~

開心事係未完呀...當佢地返到屋企時,就開左個視像MSN,等我睇住佢地幫我對蟹仔設計新居,真係勁好笑,我隔空佈置...

哈哈~~聽晚返小豬媽屋企食飯就可以接走蟹仔啦!

沒有留言:

發佈留言