2008年7月23日星期三

換殼啦...

係前一排買左兩個大SIZE嘅殼想俾蟹仔換,可能大過頭,所以一路都冇見佢地有換殼嘅象徵。所以係上星期日,當我地陪小豬媽去旺角買嘢嘅時候,我買左兩個比上次細D嘅殼,睇吓佢地會唔會換。

點知…係星期一朝早,我望到原到嗰隻頑皮白色蟹仔唔見左,只係得番個殼,都真係驚驚地。不過係同一個時段,我又見到新買番嚟個殼就爬吓爬吓咁,依個時候我就知道......原來蟹仔真係換左殼啦!睇見都真係好開心呀!哈哈~~

不過因為趕返工,未有足夠時間睇清楚。但夜晚返到屋企又睇唔到,因為LULU妹話佢地換殼後係會爬入沙埋幾日識應吓,唔可以所攪佢,以又冇得睇。(都真係有少少失望呀!)

尋晚終於係我整完晚餐俾佢地食嘅時候出嚟啦。可能蟹仔嗅到火龍果香味,所以走出嚟啦!哈哈...

真係換左殼,好得意呀!雖然睇唔到佢換個過程,都唔緊要,知佢識換都已經好開心啦。

我仲影左佢食嘢添,不過就要好細心睇先知佢食緊野呀!(大家睇唔睇到呢?)

唉...次次都係依隻白色蟹仔有動態,紅色嗰隻成日都好似好懶咁唔爬吓,真係令我有少少擔心添!

沒有留言:

發佈留言