2007年10月7日星期日

揀好成長mv相

今日終於都揀好晒成長MV用嘅相啦!

之前都已經揀好多我地童年嘅相,不過睇番個數量又真係要減少少,所以童年照我地各人都只有六張。

到揀我地嘅拍拖照啦!原來我地都影左好多張相,張張都好靚,唔知揀邊張好....真係頭痛啦!揀左幾個ROUND先揀到呀,最後都揀左15張呀!有D就去旅行相,有D就平日普通相,張張都好有紀念呀!

因為攝影公司只可以擺30張相關係,所以我地都傾過不如唔好擺太多結婚相入去成長MV入面。因為我已經將兩輯婚紗相都整左做婚紗MV,席前不停播。再加上酒樓送嗰隻DVD都係放晒婚紗相,如果成長碟都放太多,怕人睇厭啦!所以決定都只係放4張,留番多D位擺其他生活相嘛!

仲有1張相就係我等左好耐嘅相,就係因為依張相,我遲遲未去整成長MV。依張咁重要嘅杷就係大肥豬大學畢業戴四方帽嘅相啦。

依張相等左咁多年,咁有意義,當然要放埋入去依隻重要MV入面啦!等到10月中拎到畢業衫就可以去影,攪埋依張相就可以拎去整MV啦!

個音樂歌曲,如無意外係會用伊健 - 感激我遇見......點解用依首?因為大肥豬鐘意啦!

又可以話攪好左半樣野啦!

 

我們的婚網~~ http://www.darizi.com/hk/blog/yanyan_hinghing/

沒有留言:

發佈留言