2007年10月16日星期二

成功印到信封啦

前幾日講過話因為整帖信封時,唔可以直接PRINT人名到信封面,所以就買左透明LABEL,打算貼上去啦!不過唔知係唔係個信封有凹凸面,所以整出嚟真係好唔靚呀!開頭都唔理,打算照用,因為心諗D客人應該唔介意呀!

點知當我俾其中一個信封俾小豬媽睇時,佢即刻話差唔得、差醜樣,怕俾人笑,叫我地如果可以的過再整過。

唉...真係勁失望,仲要白白洗多左百幾蚊買LABEL!

由於小豬媽對信封嘅不滿意,所以我都又再去睇過有冇其他LABEL。點知都係差唔多.....都唔知點好。

原本小豬媽就提意叫小豬爸手寫,因為佢D字真係超靚呀!不過叫小豬爸寫晒咁多又真係幾麻煩,怕佢辛苦呀!所以我就同大肥豬一齊再試吓用PRINTER整多一次,如果唔得先叫辛苦小豬爸。

終於係前晚我地又再試過,整左都幾耐,仲浪費左幾個信封,終於都攪到個PRINTER可以上到個信封,PRINT到出嚟啦!睇見第一個製成品真係超開心呀!

又係時候俾個叻叻大肥豬啦!

雖然係買錯LABEL,不過可以PRINT出嚟,又真係好有成功感呀!

我用左我最大努力,就係尋晚PRINT好晒D信封啦!仲有男家同少少小豬媽朋友未整,整埋就可以入帖,咁就又攪好多一樣野啦!

 

我們的婚網~~ http://www.darizi.com/hk/blog/yanyan_hinghing/

沒有留言:

發佈留言