2007年10月5日星期五

黑仔王重現

都唔知仲乜,今日都唔係黑色星期五呀~~都唔知點解又真係黑成咁!

因為今日冇帶愛心飯盒,所以要行落去商場食lunch。點知當我行條必經嘅長樓梯時,行到一半,就...碌..碌..碌,碌左落樓梯。一路碌就用手係咁想找野扶,最後都碌左成小半條(嗰度都有十級八級)樓梯先識停呀!

碌停左之後,就好不顧儀態咁坐係樓梯度睇下自己個傷口。點知一睇,成對腳同對手都刮花晒,隻手同左右腳都分別流血呀!好痛好痛....痛到都企唔起身呀!

唔止呀~~我對手分別有帶玉鐲同水晶鏈,都係刮花左。同埋對鞋都刮花左呀!真係慘慘慘!好在就冇整爛到,如果唔係就傷上加傷呀!

之後就坐一陣,等個人定左之後就繼續行去。好在契大佬住得好近,所以我就上左佢屋企洗傷口啦!之後就去食lunch,不過真係好痛,冇心機食野呀!

唔知係唔係碌嗰時整到條頸同腰呢,依家依兩個地方越嚟越痛,好似俾人打左一身咁呀!今晚又要小豬媽幫我查藥膏先得啦!

不過..慘啦,明天有個好重要嘅節目,希望訓醒之後,條頸同腰都唔痛啦!仲有成對腳都刮花晒,都唔知點著靚靚裙仔啦!如果我明天唔係狀態,希望女主角唔好怪我啦!

都唔知我幾時先黑完~~

沒有留言:

發佈留言