2007年10月11日星期四

銀行戶口被凍結

都唔知係唔係黑仔運仲未過,尋日放工打算去櫃員機提款時,竟然唔俾我拎錢,仲寫左一包『所需服務已被取消,請與發咭銀行聯絡』。

睇見真係驚死呀!開頭都以為係張咭有問題,不過好奇怪..我係可以CHECK到 BALANCE,只係拎唔到錢。(小肥豬個戶口係非常清潔,入面仲有少少錢呀,絕對冇欠人錢呀!)後來就估可能係部機有故障,為怕會食咭,所以都冇再試啦!

今日返工前又打算去試吓啦,已經好醒目咁去左另一個櫃員機,點知都係出現同一個情況,今次真係驚啦,因為一定唔係係部機問題,即係我個戶口有事….真係都幾驚呀!所以一番到工就等到九點打去銀行問啦!

個職員CEHCK到我個ACCOUNT係冇問題,佢都唔知係乜事。諗諗吓就問我去邊個提款機同拎幾多錢啦!原來如果係其他『銀通』嘅提款機,係唔可以接取低過三百蚊,只可以係發咭銀行所提供的提款機先可以隨意提錢。

依樣真係未聽過哦,不過聽完之後都安心晒!

不過唔明點解銀行有新措施唔通知客戶,等人地驚餐飽呀!

開頭真係嚇死我呀!等我今晚放工再去試吓先得!

沒有留言:

發佈留言