2007年10月8日星期一

就有新眼鏡啦

尋日陪左小豬媽去太古城買野,之後見有時間就去左眼鏡88同大肥豬睇眼鏡,因為佢想配副新眼鏡係結婚嗰日用。

點知大肥豬揀好耐都冇合心水,因為佢想買配銀白色,話好似後生D哦!佢試左都好幾副,都唔係太好睇,後來有一副戴左都幾好睇,不過就衰在冇銀白色....小豬媽同我都極力就佢買,不過都係唔肯,真係激死。

後來CHECK到原來其他分店都有銀白色,所以就叫佢地SEND去太古城,等星期六去試吓好唔好睇啦!希望到時OK啦!咁大肥豬就有新眼鏡迎大日子啦!

係大肥豬揀眼鏡時,我又貪玩去試吓啦~~哈哈...就係咁小肥豬又有新眼鏡帶啦!係唔係幾好睇呢?下星期就可以有新眼鏡帶啦!

不過唔配眼鏡都唔知,原來我近視深左,仲有少少散光。都唔知點解,都一把年級啦,仲會深近視...真係古怪呀!

我仲配埋隱形眼鏡添,係用新度數配呀。所以依排真係要戴多D,唔係怕大日子唔習慣戴隱形眼鏡呀!

原本係大肥豬去睇眼鏡,點知變左我大豐收....

哈哈,依兩份禮物真係要多謝大肥豬呀,係佢主動送俾我呀!

沒有留言:

發佈留言