2007年10月1日星期一

花車公仔準備好

終於都買到對花車公仔啦~~真係開心呀!

依一對就係我地嘅公仔~~大雄同靜兒!

一直都好想用我嘅至愛~~玉栓狗呀!唉...都睇唔啱,一係好老翻FEEL,一係就好貴唔太值。所以都唔知買乜好啦,大肥豬一直都想用絲花代替,不過我就好唔想,所以就好努力咁去睇公仔啦!

同大肥豬都行左金都睇公仔幾次,都睇唔啱。不過我就冇放棄到,今日再去睇。

好在今日我地都睇到對靚靚公仔,就係依對啦!佢有一中式同西式選擇,不過大肥豬就揀左中式,因為咁好似特別少少哦!

睇睇吓大雄又幾似大肥豬哦,又係戴眼鏡呀!哈哈哈~~

仲有呀~原來我地係羅浮宮都有影過同類型嘅POST呀!真係好橋呀!

間鋪頭有加整托公仔蝴蝶絲帶同車門蝴蝶服務,大肥豬話唔好麻煩一次過做埋,所以對公仔就留左係佢地度,要11月中先有公仔拎呀!

 

我們的婚網~~

沒有留言:

發佈留言