2007年10月11日星期四

又一份情侶裝禮物

今日小肥媽同朋友去行街街,由朝行到晚,真係開心啦!(真係超羨慕呀!不過小豬媽日日都要返工,難得有假期就俾佢行吓街街啦!)

點知當食晚飯時,小豬媽就第一時間拎左一對情侶裝電話頸繩出嚟,話係最新款式,送俾我同大肥豬,等我地又多一樣野係情侶裝哦!(真係俾佢笑死呀!成日都買情侶裝俾我地!)

除左係情侶裝之外,個顏色都有玄機呀!因為睇相書話大肥豬戴藍色嘅野會旺D,就係依個原因,小豬媽就買依個顏色啦!

小豬媽真係細心,好耐之前講過吓藍色會旺大肥豬,原來佢記得呀~~真係好錫我地呀!

雖然藍色唔旺我,不過唔緊要,旺大肥豬咁即係旺我啦!哈哈

沒有留言:

發佈留言