2007年10月14日星期日

最後一次揀衫

今日同小豬媽、伴娘嘉汶表妹又去左紫水晶揀衫,原本都只係打算改左之前揀好件紫色晚裝,因為我酒樓的佈置大多都係用左粉紫,我唔想撞色就去改啦!點知最後都改左兩件...哈哈!女人真係善變啦!

揀埋今次就冇得再揀啦,因為已經過左三次改款機會,所以都可以PLAN埋邊個時段著乜啦!

首先當然係件五福波浪掛!我諗依件係唯一冇轉過款,因為我對掛完全冇意見,都係小肥媽幫我揀呀!

婚紗都係改左一次,我開頭都對絹唔係太鐘意,不過著左上身又幾OK哦,好似真係著得我好瘦,又好似幾高貴。佢仲有少少閃石,進場時一定好靚呀!

依件晚裝就係我最鐘意嘅一件,因為係我最愛嘅綠色,著上身又好似超合身,之前好多朋友仔都讚依件靚呀!真係好鐘意呀,我會係入席前著,因為可以影得最多相嘛!

依件係今日新揀呀,一試上身,小豬媽同嘉汶表妹一致都話好,所以就揀左啦!不過好攪笑就係.....我開頭都唔係太LIKE,有少少想唔試,但小豬媽就堅持要試呀!不過著左上身睇又好似幾好哦。我打算用嚟敬酒,紅紅地...仲好閃...好SHAPE呀!最好就係著得我條腰好瘦呀!

依件都係新揀呀~~~我打算用嚟送客呀!

講起依件真係超爆開心呀......因為我終於都可以著到A-LINE款啦!証明我依幾個星期嘅努力係冇白費,我真係瘦左啦!哈哈哈......

我開頭都打定輸數著唔到,不過小肥媽又叫我試左先,點知一試,個肚仔都唔係太大,(當然仲有少少啦!不過我今日係冇著D束褲,已經好好啦!)比起上次試A-LINE款已經好左好好好多呀!所以係一個好開心嘅情況下就揀左依條啦!等我再繼續努力,到時一定好睇好多呀!

除左我之外,嘉汶表妹都改左條伴娘裙,都係因為紫色問題要改呀!佢今次改左條紛綠色...都好靚呀!不過唔POST上嚟啦....哈哈

過埋今次就等11月27號去LAST FITTING,咁就攪好晒我D靚衫啦!

 

我們的婚網~~ http://www.darizi.com/hk/blog/yanyan_hinghing/

沒有留言:

發佈留言