2007年10月2日星期二

未來奶奶的禮物 II

星期六嗰日,未來奶奶已經買左一對龍鳳鐲同耳環俾小肥豬,不過唔知點解今日一早又俾左一筆錢俾大肥豬,叫佢帶我去買條頸鏈!

不過因為我已經有小豬媽同小豬爸兩條頸鏈,所以大肥豬就話用依D錢買多對龍鳳鐲俾我,等我可以多一對,好似好睇D。

所以去完金都之後,就去左相熟金鋪買啦!

開頭我都打算話照未來奶奶意思買條頸鏈,不過大肥豬就堅持買話要龍鳳鐲,仲話未來奶奶都冇所謂,買乜都好。

不過對於我嚟講又真係幾擔心,唔知未來奶奶會唔會唔鐘意,但大肥豬嘅堅持,令我都冇辨法,最後就又買左依一對龍鳳鐲啦!

由買完嗰該開始,都好擔心呀!好擔心未來奶奶會唔鐘意,好在大肥豬番到屋企同未來奶奶講清楚個原因,佢都冇問題,咁都安心左少少。(PS:係少少,因為冇見過佢個樣,唔知係唔你真係OK)

希望一切可以順利啦!

依家將會由未來老爺同奶奶各自幫我帶一對呀!

 

我們的婚網~~

沒有留言:

發佈留言