2007年10月20日星期六

恭喜晒~~小M

今日係大M同小M嘅大好日子,我仲約埋小賢同大賢一齊去觀禮,分享大M同小M嘅開心呀!

不過因為我地都係第一次去金鐘嘅伊甸園,所以唔係太熟路,仲行錯左路,所以當我地去到伊甸園時,佢地都已經過左簽字時刻,唉....真係唔好意思,希望小M唔好怪我地啦!

禮成之後,我地就同新人一齊離開伊甸園到樓下影相啦!由於佢地嘅親友仲未到齊,所以我地就有時間可以跟左新娘子去樓下影左幾張相。哈哈~~不過等新娘子POST左先俾大家睇啦,唔好快過新娘嘛!

小M今日好靚呀,件婚紗又閃又靚,個花球又好靚呀,新娘子當然唔洗講啦~~

仲有呀!小M今日個婚紗LOOK,就係我心目中想係大日子嗰日SET依款嘅頭呀!真係要拎張佢依個LOOK嘅相俾我化妝師睇先得,希望小M唔好介意啦!

我地同對新人SAY-BYE之後,當我地係走途中,大賢仲幫我同小賢影左幾張靚相呀!我地兩個今日好襯咁大家都係著黑色衫呀!哈哈~~真係心靈相通啦!

睇住我兩位好好嘅BLOG友仔都分別完成左佢地嘅婚禮,睇到起時間真係過得好快呀!計吓......仲有一個多月就到我啦,真係有又開始有番少少緊張呀!唔知到我嗰時會係點呢?

係度真係要再次同大M同小M講句:恭喜晒, 祝你地白頭到老,日日都甜甜蜜蜜,繼續恩恩愛愛!

沒有留言:

發佈留言