2007年10月21日星期日

影畢業相

終於都等到可以同大肥豬影畢業相啦!

雖然今日唔係正式行禮,只係係大學入面影相,但當我第一眼見到大肥豬著住成套畢業衫行嚟我身邊時,個心情都唔知點形容,有少少眼濕濕嘅感覺,但又唔可以表露出嚟.....真係有少少感動呀!

因為由佢打算計劃讀埋個大學課程,到開始讀書,之後考試....到最後終於畢業,雖然讀書嗰個唔係我,都總係感覺好似有我份咁。所以真係我仲開心過佢咁呀!

弊啦~~今日都攪成咁,到大肥豬正式行畢業典禮嗰日,見佢上到台嗰時,我真怕我自己忍唔到,到時真係失禮死人啦!

講番今日影相先,其實主要影相都係為左揀一張放入我地婚禮上成長MV嘅相(咁有紀念一定要放啦!),所以就早左少少去影啦!

除左我之外,小豬媽同LULU妹都有去一齊影呀!原本我地都冇打算話要花花影相,不過小豬媽話影畢業相點可以冇花,所以小豬媽仲送左一扎花俾大肥豬呀!

今日真係影左好多相,真係要多謝小豬媽幫我地影左好多合照,係咁多張入面,我地就揀左依張放入我地成長MV入面啦!(因為貪佢有寫明年份同我地兩個都笑得幾開心,又好靚呀!

當然除左合照之外,大肥豬都影左好多相啦!佢平日都唔係太鐘意影相,不過今日成日叫佢行埋去地方影時,佢都冇意見,仲好乖咁笑得好靚呀!我諗今日係除左影結婚相嗰兩日之外,影得最多單人照呀!

最後我地當然影左一張大合照啦~~睇吓大家都幾開心!

沒有留言:

發佈留言