2007年10月18日星期四

羅湖一天遊

今日小豬媽同契大佬約左佢地住係深圳嘅師兄飲茶,話時話我都好耐冇上過深圳,因為聽過之後有好多唔係太好嘅消息,所以都好怕呀!

不過小豬媽就不停說我去,話好安全.....所以我見放假咪跟埋去,都當行吓街街嘛!

我地先去左羅湖商業城五樓一間酒樓飲茶。

嘩!一入到去酒樓,完全唔似身處係大陸,個裝修真係勁靚呀!之後我地就叫野食,完全估佢唔到原來真係好好味,D野仲好新鮮,特別係佢地有一個天麻魚頭湯,真係勁好飲。我仲冒住肥幾磅嘅危險飲左兩大碗,嚟緊幾日真係要再食少D野先得呀!

之後我地就行左一陣羅湖商業,佢地D野都唔係特別平,個價錢同香港都差唔多,個質數仲好似差D呀!所以我地都冇收獲呀!

不過我今日竟然見到有好多外國人係度買野,真係奇怪,唔知佢地買D乜呢?

今之去羅湖個感覺比之前好左少少,不過都仲係有少少驚,好在都唔洗成日去....

沒有留言:

發佈留言