2007年10月3日星期三

豐富的lunch buffet

今日同一位同事去左參加一個有關學校書記嘅seminar,一早就去左半山區某小學啦!

當個seminar開始時,唔知仲乜對眼開始向下垂(又一隻懶豬開始),加上張凳又坐得唔舒服,所以都真係好想時間快D過,快D可以離開呀!

等左一陣,終於都完成左個seminar啦!之後大會就安排左一個lunch buffet俾我地。

一開始都知道有一個lunch buffet,不過對於期望都唔會太大,因為學校叫嘅都應該唔太好。不過...一睇到D野食~~又真係幾好哦,成個感覺都有少少似酒店FEEL,不過你唔好諗有貴野食啦!

真係估佢唔到,所以今日個lunch都食多左少少,真係要減食多幾餐先可以補番今日食多左嗰D啦!

 

另外,今日都有件感動事發生。

由於今日要去聽seminar,咁就可以晏少少出門口,所以就同LULU妹一齊搭車啦!

我地行到去地鐵時途中,見有少少雨落,咁LULU妹就問我有冇帶傘,當知道我冇帶傘之後,LULU妹就即刻係佢袋入面拎左把縮骨傘俾我,叫我袋住,仲話我著得咁靚,有把傘唔會整濕身,佢自己就可以隨時避雨呀!

聽完之後真係好感動,仲有少少唔知點好呀!LULU妹真係好錫我呀!

沒有留言:

發佈留言