2006年12月30日星期六

中學同學聚會

哈哈~~終於可以係屋企LOGIN到入嚟啦!真係開心啦~

我剛剛同D中學同學聚會,我地去左其中一個男同學屋企打邊爐,玩得都好開心,仲食得好飽呀!

計吓我地都有成半年冇聚會,但都唔覺得有好陌生嘅感覺,可能依D就叫做老朋友啦!

今次大肥豬都有陪我出席,開頭我都有D擔心佢唔習慣。最後我問佢對我D同學仔有乜感覺嗰時,佢竟然話佢食得都好開心,對我D同學仔嘅感覺都好好,仲話下次有聚會都可以考慮出席。聽完真係好開心呀!開頭我仲怕佢悶.....

打邊爐完之後,我就負責洗完D嘢(因為佢地已經負責左事前洗嘅工作,我做後面工作都應該啦),攪好晒我同大肥豬就走先啦!

真係有少少唔好意思呀!佢地仲有野玩,我早走好似好掃興。不過因為我地可能都唔係太習慣夜,同大肥豬之前都話有少少倦。希望佢地唔會怪我啦!

沒有留言:

發佈留言