2006年12月13日星期三

矛盾的心情

今日係大肥豬第一科考試,唔知份卷深唔深呢?

我依幾日都冇嘈過佢,冇同佢點傾過電話,加上佢又準備充足,我相信一定冇問題。

不過......話就咁講,其實都有少少擔心呀!我又唔敢問佢讀成點,我驚好似俾壓力佢。

為左要應付依幾科考試,我都好耐冇面佢啦~電話都講少左好多,由以前每晚都傾半個鐘以上,到上星期開始傾幾分鐘,再到依家只係一兩句,都有少少唔開心。但當我諗到佢咁努力讀埋依個學位,都係為左我地將來,我又覺得好感動,我D心情真係幾矛盾呀!

前兩日3G見到佢,大肥豬竟然變左一隻大熊貓,嗰時真係有D心痛呀!

依家為由希望快D到24號,考晒所有試~大肥豬可以鬆一口氣,佢又可以成日陪住我。

可以過一個開心聖誕。

沒有留言:

發佈留言