2006年12月12日星期二

貪靚本色

前幾日係玻璃鞋個BLOG睇到佢介紹左韓國一隻MASK,唔係咁容易敏感。

其實我都係好容易敏感,好容易生粒粒,都試過好多隻唔同牌子嘅MASK,有平有貴。不過都好似冇乜邊隻特別好呀!

我頭先去左銅鑼灣見到依間舖頭,於是咪入去睇吓,八吓有乜好野~

開頭都冇諗住買d乜,不過個SALES就好比心機介紹好幾隻MASK俾我,又幫我係手度試好幾款,我覺得都幾好,價錢又唔係好貴,所以就買左好幾樣野呀!

我買左黑芝麻深層清潔MASK同埋紅酒保濕MASK,今晚我就開始會KEEP住用。

我今日仲買左一支黑色Mascara,搽左好濃密,隻眼立即變大,好精靈呀!

依個聖誕節我一定會好靚靚啦~

沒有留言:

發佈留言