2006年12月18日星期一

PLAN好第一個聖誕節目

哈哈我終於PLAN左第一個聖誕節目啦~

之前都有諗過係25號聖誕節去山頂臘像館玩,不過又好似幾貴(入場費都成二百幾蚊,我地一行三人去,倏數都幾甘呀),同埋又好似得影相,好似冇乜聖誕氣氛呀!

我都諗左好耐,又要有得玩,又要有聖誕大餐食.....終於俾我諗到啦~~~

就係去唱K加食自助聖誕餐。可能係尋晚唱得唔夠啦~所以真係好想再去玩,加上佢地今次好抵呀!只係$98再加一就得啦(冇其他什費呀!)仲可以唱3個鐘呀!我已經BOOK左4個位,同埋LULU妹、嘉汶表妹一齊去.....今次仲唔俾我地唱餐飽

今次仲要有大肥豬陪我一齊玩,雖然佢唔係好識唱歌,但有佢陪住我玩,個感覺都唔同D呀!

我仲諗住嗰日早D出去銅鑼灣去D商場影吓聖誕相......諗起都開心呀!

沒有留言:

發佈留言