2006年12月6日星期三

溫暖牌

一踏入十二月,又係一個頭痛嘅日子,因為聖誕節又到啦~

好果唔係LULU妹送左第一份聖誕禮物俾我的話,我到依家都未正式諗過送乜禮物俾大肥豬呀!

今年係最後一年以女朋友身份送嘅禮物,一定要特別D,都幾煩呀,大肥豬又唔鐘意我亂買貴野俾佢,成日話要儲番多D錢出年用。隨意買我又唔想。

諗左好耐……終於都諗到一份又有心思又溫暖嘅禮物啦,就係我織番件溫暖牌冷背心俾佢。我之前都送過五件溫暖牌冷衫俾佢,不過近依一兩年都冇織啦(一來自己懶,二來大肥豬話唔洗我咁辛苦,仲嗰D仲合身)。不過計吓,好多件都應該會好舊著唔到啦。所以今年又嚟過,織件又靚又合身嘅背心仔俾佢等佢開心吓。

於是尋日放工就叫媽咪陪我去買冷,我揀左一舊藍色花冷,好靚嫁。我貪花冷可以唔洗織花紋,可以用平針幟,快D完工嘛!

我有少少擔心,尋晚織左成晚先得一吋多少少,仲有兩個星期左右就到聖誕節啦,我驚趕唔到呀!!! 不過我會努力,希望到時大肥豬可以著住同我係D聖誕樹前影相啦~~

沒有留言:

發佈留言