2006年12月18日星期一

阿嫂生日PARTY

尋晚去左CEO NEWAY去幫契大佬慶祝佢老婆生日,我地一家人同埋契嫂的家人,一早就去左CEO準備,俾一個驚喜嘅生日會佢。

我地事前一D都冇漏過風聲俾佢知會幫佢開PARTY,個個仲扮晒忙,唔得閒同佢慶祝(當然條橋係契大佬諗啦)。當阿嫂一入K房,我地成班係廁所跳出嚟,見到佢真係好開心呀!之後係媽咪協助下,契大佬又突然送左一扎花俾阿嫂,見到佢地真係好SWEET SWEET呀!

講番我自己先,唔知係唔係多生面孔嘅人係度,加上自己又唔係好舒服,所以我都冇乜點唱歌。(真係有少少唔盡與呀!不過算啦~下次同埋大肥豬一齊唱仲好啦~)但我就成日出去自助餐位拎野食,食都好飽呀!(跟住嗰幾餐又要食少D啦)。

唔知點解,我就覺得佢地D野食好似差左呀!上次LULU妹生日都有好多野食,時隔二個月…都唔知點解少左好多野食,仲唔係成日加添~~三文魚又得嗰一轉,蛋糕又冇款,真係好似唔係得呀!

哈哈~~雖然話我唔係咁有MOOD,不過我都唔執輸,見到佢地D裝飾好有聖誕FEEL,我都影左幾張相呀!今次係我轉左新形象之後第一次影相(其實只係剪左齊音),大家睇吓得唔得啦~

沒有留言:

發佈留言