2006年12月26日星期二

超開心的聖誕日

尋晚照我地原定嘅計劃,去左NEWAY唱K自助餐慶祝,原本只可以唱3個小時,但唔知係唔係冇乜人關係,佢地竟然冇吹我地走,最後我地都唱左差唔多四個鐘,我地一行四人都玩得好開心呀!

根本上都係我地3位女士唱哂,因為大肥豬原本有好多歌都唔識唱,或者係佢唔鐘意唱歌啦~~所以佢嘅任務就係聽我地唱歌同食野。不過我都揀左幾首合唱歌同佢合唱,唔洗咁悶嘛!

講番個自助餐先,佢需要冇CEO嗰間咁多選擇,不過佢地嗰D野食都番得好快。佢地D三文魚先勁,每次排隊都俾有五、六片,仲要都幾厚身同新鮮。我仲幾BUY佢地個SERVICE,因為佢地有好多STAFF好主動成日都話幫你拎上房,又問你有冇落醬汁,真係幾細心呀!我地個個都食得好飽呀!

我覺得依間雖然冇CEO咁新同冇獨立廁所,但其他地方都OK呀!所以如果下次仲有機會,都會考慮去依間呀。

我地唱完K之後,LULU妹就建議番屋企打四方城,其實我唔係好識打,不過見咁高興,同埋我地打得真係好細,只你一蚊兩蚊....就玩吓啦!

一開頭係LULU妹贏左先,佢同嘉汶表妹都輪流食糊.....我咪得個俾字啦~~不過到最後.....竟然係我做左大贏家,我總贏左19蚊呀!

哈哈!尋晚真係玩得開心啦~~

沒有留言:

發佈留言