2006年12月12日星期二

新HIFI到

之前申請左VISA咭,簽帳滿一定嘅數目就送部DVD HIFI。今日終於都去左銅鑼灣換領中心取我嘅HIFI啦~我都衰啦~原來今日係LAST DAY...好在有得換,如果唔係大肥實話我呀!

真係好多人呀!一上到去嗰層都已經見到條人龍排到出去樓梯口,又熱又多人,真係幾慘呀!唔覺唔覺都要排左成半個鐘先到我,真係誇張呀!

原來好多人都好似我地咁,因為一D好嘅迎新禮物先去申請信用咭。部HIFI我原本諗住留番係新屋用,不過要等成年,唔知會唔會壞呢....

真係唔鐘意自己一個人去取嘅感覺,因為部機好重,真係幾辛苦呀!我要行幾步就要停一停,抖吓嘛~嗰D街上嘅人成日都係度望住晒,真係好難為情呀!

沒有留言:

發佈留言