2006年12月20日星期三

又一份聖誕禮物

尋晚契大佬一家嚟左屋企打邊爐(諗住人多D,可以買多幾款野食呀),點知.....我又收到一份聖誕節目呀~

契嫂知我係一個極度怕凍嘅人,所以就送左兩件超薄防寒內衣俾我。唔止呀,仲送多一條閃閃嘅原子褲,俾我,佢知我依其鐘意著依D褲襯短裙仔,話叫我聖誕著,一定勁YEAH呀!

嗰件防寒內衣真係好得呀!我尋晚已經急不及待著嚟訓覺啦!點知我半夜竟然熱醒,仲要除左好可以再訓呀!今日著左成日,都唔覺凍,仲唔洗著大褸呀!你地話件衫係唔係好勁呢!我依個冬天可以唔洗著咁多衫啦~~真係勁鐘意呀!

今年未到聖誕已經收左幾份禮物啦~~真開心......

沒有留言:

發佈留言