2007年1月1日星期一

蘭桂芳倒數

我地同爸媽食完飯後,就同大肥豬D大學同學約去倒數。

我地約左去中環聖誕小屋等,我地早左去到,就週圍去行吓影相,不過就冇入去,因為又係好多人,大排長龍。不過係出面影都好啦~起碼叫去過嘛,同埋出面睇好似同之前差唔多,唔洗去都得啦~

等整人就開始出發,原本我都以為係天星碼頭附近倒數,點知.....其中一位朋友話去蘭桂芳,我當時聽到真係有少少傻左。因為我真係未去過蘭桂芳,仲要行入去倒數,真係從未諗過。不過...嘅然出左嚟,都冇法啦~就一齊去啦!

我地根本上係跟住D人流行,真係超多人呀.....個感覺真係可以用恐怖形容。我地都排左好耐先入到去嗰條斜路,但都好攪笑就係我地企左係有線攝影機個位下面,個位置好似係中間的有利位置。當倒數完之後,其中一位朋友用左訪問,唔知有冇影到我呢?(希望唔好啦~因為我知我嗰時係一面驚青樣)

講番倒數,真係幾恐怖,可能我唔習慣呢,真係有少少驚呀!嗰D人係又叫唔係又叫。又唔知佢地想點.....

倒數完,警察解封,後面嗰D人又係咁迫上嚟,真係俾佢地嚇死呀!

我地都係警察解封後,慢慢沿路走啦~根住宵夜完就走啦~

返到屋企都成兩點幾,真係幾倦呀!不過都係一年先一次,唔緊要啦~大家開心嘛.....

不過...下次我諗我都唔會去超多人嘅地方倒數啦~因為真係好多人呀!氣氛真係好濃烈,可能只係我唔習慣啦!

沒有留言:

發佈留言