2006年12月11日星期一

給自己的禮物

哈哈~~我今日又買左野啦~~

食完LUNCH之後行吓個商場,見到一間精品店有好多聖誕精品,咪入去八吓啦~

嘩~~唔知係唔係聖誕關係,有好多野都做緊大特價,真係好多野都想買,不過諗吓都唔買嚟做乜,所以睇完就算啦~(唔知係唔係就嚟做師奶,依家買野都諗得好清楚先買,學慳錢嘛!),不過我最後都買左一隻暖杯同一張聖誕咭。

張聖誕咭係會送俾我中學嘅中文老師嫁,由我畢業到依家,每年我都有寄聖誕咭問俾佢,表示一吓我嘅心意。

我見依隻暖杯用緊特價(真係好抵$60有找),諗番我嗰隻暖杯又爛左,加上冬天又嚟啦,所以就買左啦~~當係買俾自己嘅一份聖誕禮物啦~聖誕節特別多藉口買野呀~~


 

沒有留言:

發佈留言