2006年12月21日星期四

與特別嘉賓食大餐

一早知道今日學校飯堂有聖誕大餐食,所以就貪得意,冇帶媽媽嘅愛心飯盒,係飯常訂一日飯啦

平日都覺得飯堂D野食唔好食,所以都好少食佢地D野。但唔知係唔係聖誕關係,好似又幾好味,仲食得好飽呀!個聖誕大餐都幾豐富嫁~有螺絲粉、薯條、麥樂雞、PIZZA.....好多野食呀!

今日嘅午餐都有D特別,因為之前已經退休嘅兩位嬸嬸番嚟探我地(其實係我地貪得意叫佢地番嚟一齊試大餐),我地一齊食好豐富聖誕大餐,有講有笑,真係幾好玩呀!好耐都冇試過一班人食LUNCH啦~因為我地係分時段食LUNCH,所以成日都係得我一個人食,有時候都幾悶呀!

食完大餐之後,我仲靜靜俾佢地睇我銀包嗰張結婚相(因為學校唔係咁多人知我就結婚),佢地仲我影得好正呀!!真係超開心呀。

佢地行左一間就走啦~真係有少少唔捨得佢地呀!不過我知好快又會見到佢地,因為聖誕節假期我地應該會約埋係LUNCH飲茶,都時又有得見啦~~

沒有留言:

發佈留言