2006年12月3日星期日

明年今日

出年依個時候唔知我你做緊乜呢?

不過依日一定係我一生最難忘嘅日子,仲有最煩忙的一天。唔知嗰日會點呢?

有時諗,真係想快D到嗰日呀!我唔係恨嫁...只不過係原來結婚真係好多野搞,好多野煩。以我一個極度騰雞嘅人嚟講,未來依一年我一定成日都會好煩,好多野諗,大大小小嘅野我都可以諗一餐。不過,都仲有成年時間,我可以係每個細節慢慢做好(仲有好多人會幫我嘛),我相信一定冇問題。

由明年今日起,我個身份會唔同左,由黃小姐正式變為吳太、由父母心目中嘅乖女轉成人地嘅老婆同新胞。依個轉變對我嚟講都真係好大。因為我平日都係一個被人服侍多嘅人,好多家務都唔洗我做。但之後就要自己組織一個家庭,好多野都要自己做,對我嚟講真係一個難度。我真係要跟媽咪學多D野先得啦!

仲有一年時間,我要繼續搞好我個婚禮,同時要學做一個入得廚房、出得廳堂嘅好老婆。

 

沒有留言:

發佈留言