2006年12月9日星期六

關你乜事

請問我幾時結婚又關你乜事呀?????

你洗唔洗成日係度嘈住晒,又借D上嚟問長問短呀!你知唔知你好煩呀!

大家感情都唔好啦,你知嚟仲乜呀,唔係真係咁關心我呀!係關心我地,就唔會成日俾香蕉皮我地踩啦、係關心就唔洗成日唱我地啦!關心~~~~

係適當嘅時候我就會同大家講啦!我連最高領導人我都未通知呀,幾時輪都你呀!

做第一.........你唔好發夢啦~~~~成日係度扮晒野,諗吓自己個地位先啦~

有時間就管吓你自己D野先啦~

面皮幾百萬尺厚,我俾面大人先叫你一聲,唔好以為自己好重要呀!!

真係見你前面,憎你後面。衰人......

 

各位BLOG友,唔好意思呀~因為有D野想發洩,所以先咁粗魯,大家唔好介意呀!

不過有D人真係好鬼死煩、好八、好黑心,因為輩份問題又唔可以當面罵佢,唯有借一少少位置發洩吓。

沒有留言:

發佈留言