2016年8月11日星期四

【小小豬生日了】六歲生日有感

10 AUGUST 2016(WED)

六年前嘅今日小小豬出世,真係又要講佢老土嘅說話「 時間過得真係好快」, 眨下眼小小豬六歲啦~

其實真係有啲難以相信小小豬已經六歲,可能我一日基本上全日對住佢,都唔覺得有啲咩大分別,裡裡內內仍然係好似個BB咁,仍然係一隻嗲嗲豬。 
唯一明顯覺得佢有大個仔嘅表現,就係佢講嘢嘅能力, 因為你依家大個仔識駁嘴啦,佢嘅駁嘴並唔係要同我嗌交,係同我講道理, 務求以佢講嘅道理講贏我。

雖然有時佢嘅道理又真係有啲強詞奪理,有時都聽到我有啲忟忟地,暗地裏其實我都開心嘅,因為小小豬細個時候語言發展係比同齡弱,但依家識得表達自己既想法,又點會唔開心呀~

依隻豬仔真係可以話氹就氹C我,激又激C我, 不過依啲都係小朋友嘅特質,所以算啦慢慢努力,好好教依隻豬仔,等佢激我嘅次數少啲啦……哈哈~ 

現階段都唔望佢有啲咩突出表現,只望佢開開心心,健健康康咁過每一日, 我就已經滿足了~ 
 
嚟緊一大挑戰就係九月會升讀小學,係一個陌生嘅環境,加一個傻傻嘅小朋友,唔知會唔係點嘅呢?希望一切順利,小小豬可以好快適應小學生活, 繼續開心愉快咁返學啦!


**我地的FACEBOOK PAGE,齊齊來交流親子。育兒。烹飪啦**
Picture

沒有留言:

發佈留言