2016年8月10日星期三

【產品試用】新西蘭健康食品

9 AUGUST 2016(TUE)

我對New Zealand Focus公司都有少少認識,因為我之前都入手左佢地推出嘅自家乳酪機,小小豬到依家都有KEEP住食呀!

除左自家乳酪之外,佢地仲有好多唔同嘅新西蘭健康食品。好似以下呢兩款嚟緊喺美食博覽重點推出嘅食品~
Alfa One米糠油~ 


其實我之前都真係未聽過米糠油,都真係有丁點擬問,真係可以用嚟煮食?最後上網搵啲資料睇,原來米糠油係100%由米提練 而成,不含膽固醇及反式脂肪,亦含豐富維生素E及獨有抗氧化物(谷維素Orynzanol),有助降低體內壞膽固醇、預防心血管病及減低患上二型糖尿病嘅 機會。

而Alfa One米糠油就曾經獲得倫敦最佳煮食油金獎~ 
 
哈哈哈...睇資料就好似幾好,不過師奶仔嘅我就當然係用下先知好唔好啦。由於米糠油特有 250℃高發煙點,所以煮食嘅時候就可以大大減少油煙,用嚟煎炒油炸都唔會有好大煙呀~ 
 
依排我都係用米糠油嚟炒餸,又真係發覺炒餸時又真係唔會有好大煙,而且米糠油味道都幾清淡,少左一份油膩感,最重要係可以食得健康啲嘛!

Fresh As° 3D 立體生果乾~
 
我之前都有買過俾小小豬食,因為我都好少俾薯片小小豬食,而呢種 果乾口感鮮味且脆卜卜,所以就貪新鮮買俾佢過下牙癮。 

Fresh As° 則採用先進凍乾技術,食物在真空和極低溫度下急速脫水凍 乾,不僅保留其原有的狀態,纖維結構亦能保持完整,水果中大部分 的營養亦得以保留。由於凍乾水果嘅水份含量低,毋須添加任何防腐 劑,亦可有很長的保質期! 

其實今次依三包同我之前俾小小豬食嘅係有唔同,我指嘅唔係啲生果乾,入面仍然係一粒粒原生果嘅 ~
 
唔同就係個包裝,新包裝係以迷你小包裝設計,細細包一次食一包,咁就更加方便同衛生啦~ 
 
小小豬出街都記得帶埋一小包,玩嘅時候又可以休息歎返下呀~
 
據品牌透露,呢款小包裝係為今年美食博覽特別推出的,供應有限, 要買就趁手啦~
 
呢兩款產品將會係嚟緊係灣仔會展美食博覽做優惠推廣:Alfa One 米糠油會展價 $40- $50 / 支 ( 標準價 $88)
Fresh As° 3D 立體生果乾 會展價 $18-$25 / 包 ( 標準價 $35)


到時仲有好多優質嘅新西蘭健康食品推廣,如果大家有興趣,記得去攤位1E –E34 望望,睇下有冇啱心水嘅食物啦!



More Information :Website:http://www.nzfocus.com/
TEL
:2587 1186



**我地的FACEBOOK PAGE,齊齊來交流親子。育兒。烹飪啦**
Picture

沒有留言:

發佈留言