2016年8月6日星期六

【親子沖繩體驗之旅】特式酒店午餐

26 JUNE 2016(SUN)

雖然我地食左親手整嘅飽都已經覺得好飽, 不過酒店大廚為我哋準備左一個好豐富嘅特色午餐,所以我地又可以大飽口福啦~
睇下有咩食先, 細心嘅大廚分別係我地大人同小朋友準備咗唔同嘅餐單,兩者都好豐富喎~
 
先來一份麵包,雖然頭先食咗好多,但啲麵包真係好好味好鬆軟,忍唔住又食多兩件呀~ 
 
先呢兩杯飲品,老公依杯係芒果Cocktail~ 
 
我呢個菠蘿控,緊係飲椰子菠蘿特飲啦~ 

兒童餐嘅鮮番茄湯,我聞都聞到勁香嘅番茄味,小小豬都話好好飲~ 
 
我地嘅蕃茄洋蔥湯,加左少少蛋白,所以入口都好豐富,原來蕃茄加蛋白做湯,味道有幾夾喎~ 
 
漬魚刺身沙律~
 
呢個我就唔記得左個名,但佢有啲似抹茶吐司,脆卜卜得嚟又甜甜地,幾好食喎~
 
小小豬嘅主菜,慢煮魚配薯雜菜,個魚真係好淋,小小豬話咁快就食哂啦~ 
 
我地大人嘅主菜,慢煮豬柳,呢個真係好好食,豬柳淋得嚟又好夠味,連老公都叫我學煮依個豬柳俾佢食呀~ 
 
食飽飽就嚟甜品時間,一見到雪糕,小小豬又點會唔眼發光呢~ 
 
我地大人嘅分子料理甜品, 單睇賣相就知係好食呀,咁佢個味道有真係唔錯嘅~ 
 
食飽飽就繼續出發去玩啦, 我地下一目的地就係遊客必到之處萬象毛!


**我地的FACEBOOK PAGE,齊齊來交流親子。育兒。烹飪啦**
Picture
 

沒有留言:

發佈留言