2016年8月29日星期一

【生日澳門之旅】豐富自助晚餐 及 驚喜蛋糕

26 AUGUST 2016(FRI)

玩左大半日,係時候要醫下肚,難得去玩緊係要食好啲,所以我地就齊齊去自助餐人氣王「名廚都匯 Urban Kitchen」嘆大餐啦~
 
唔知點解小小豬係好鐘意食自助餐,其實佢可以食嘅嘢又真係唔多,可能就係因為可以自己出去拎想食嘅嘢,有多點自主權(即係食多啲雪糕),所以特別興奮!(利申:我一向都有俾小小豬揀佢鐘意食乜,只係生冷嘢有限制咋) 

我地一睇完「百老匯奇幻Show」,兩個小朋友都急不及待跑住去搵自助餐餐廳~

 
哈哈哈...佢地兩個仲急急腳入去問職員我地位置添~ 
 
安頓好之後我哋就去搵野食, 好多生蠔每一隻都好新鮮,而且仲源源不絕, 我自己一個人加加埋埋都真係食咗個過20隻,抵返晒呀~ 
 
另外,佢啲海鮮冷盤都好多樣化, 我個人就鍾意食佢嗰個蜆同龍蝦,啖啖肉好好味呀~ 
 
另一推介就係佢個鮑魚海參泡飯,每一碗都會有鮑魚同海參呀~ 
 
除咗冷盤吸引,熟食都有好多唔同種類, 我都掛住食唔記得續樣影,每款個水準都唔錯㗎~
 
我地一致認為最吸引嘅熟食,就係依個片皮鴨。佢一啲都唔油膩,仲可以睇住師傅即叫即片添~
 
我幾欣賞將冷盤、生果同沙律菜放雪櫃入面,咁就可以長期保持衛生啦~ 
 
小小豬都不知幾興奮,每次拎一兩樣野食, 來來回回都唔知行左幾多次。不過算啦,自助餐係要行下先開心㗎嘛~ 
 
我當然唔執輸啦,勁食刺身同生蠔,真係十級滿足~ 
 
甜品都有好多唔同嘅選擇, 女仕們係有兩個胃嘛。見到咁多靚嘅甜品真係花多眼亂, 所以我都真係食唔笑少呀~ 
 
除左食之外,仲有好多唔同種類嘅果汁任飲~
 
當然小小豬最期待嘅一環節,梗係就係食雪糕。 有得自己吱軟雪糕,仲唔係啱曬佢~
 
認真,今次真係我食自助餐計,食得最多嘢嘅一次,從未如此瘋狂過。一個開心既時候,胃口特別大,食得多嘢都正常啦。 最多食完先減肥啦!

食完一個豐富嘅自助餐,返到酒店仲有一個大驚喜。原來生日日入住酒店,係會有一個生日蛋糕送㗎, 所以我地又多左一個生日慶祝活動~
 
我有咩願望?其實好簡單……只要我們一家健康快樂,小小豬快啲適應小一生活,咁就夠了~
 
玩左成日都真係攰攰地,我地就早啲實休息,抖足精神迎接我地最期待嘅水上之旅啊!


**我地的FACEBOOK PAGE,齊齊來交流親子。育兒。烹飪啦**
Picture

沒有留言:

發佈留言