2016年2月24日星期三

初嚐上海婆婆

23 FEBRUARY 2016(TUE)

今日下午好友問我有冇節目,齊嚟TEA下吹吹水。小小豬返左學我就FREE啦,去食TEA緊係冇問題,所以就相約去上海婆婆啦~

上海婆婆都開左好耐,而且又有好多分店,不過今次都係我第一次嚟,真係大鄉理啦!

由於之前同小小豬都食左午餐,所以都唔太肚餞,我同好友就每人一碗麵,再加份我至愛嘅小籠包。其實食都係其次,主要都係吹吹水嘛!
我嘅雪菜肉絲麵,味道普通冇乜特別,不過就覺得如果啲餸可以多返少少,咁就好好多啦~
 
好友嘅擔擔麵,味道唔錯,個湯底都幾夠味,唔會太有味精味~
 
唔知係唔係即叫即蒸關係,所以小籠包真係等左好耐。不過...耐有耐好,因為熱騰騰咁食,真係好食好多。個飽皮唔算太厚,入面又夠JUICY,真係唔錯呀~

原來今日好友約我出嚟係為左送禮物俾我,嘩....當我打開包裝時,真係勁開心,有我至愛嘅TSUM TSUM袋呀,個LOSO袋我之前都好想買,不過冇晒貨,依家終於可以擁有啦~
 
同朋友仔吹水之餘又有禮物收,開開心心又過左一個下午,不過又要朋友仔破費又有啲唔好意思添。



**我地嘅FACEBOOK FAGE,唔知大家LIKE左未呢?** 
小小豬的成長日誌
大家一齊嚟交流下煮飯仔及去玩嘅親子樂啦


沒有留言:

發佈留言