2016年2月15日星期一

情人節兼人日小慶祝

14 FEBRUARY 2016(SUN)

今日話晒都係情人節兼係初七人日,咁都要同小小豬攪攪新意思,係我地買餸時見到APPOLO有個小雪糕蛋糕,所以就買嚟做個小慶祝啦~

坦白講節日對於我地一家嚟講都唔太著重,因為如果一家開心的話,日日都可以係情人節啦!所以我地都冇刻意買禮物...訂餐廳食好嘢,總之我地三口子齊齊整整就足夠。

不過,今日既然係情人節兼係初七人日,咁係買完餸路經APPOLO有啲細細粒嘅雪糕蛋糕,見到都只係$38,又唔算好貴,所以就買個返屋企同小小豬嚟個開心下午茶啦~
依個小雪糕蛋糕好似叫『紅粉天使』(係小小豬話佢記得個名,我買嘅時候完全冇留意添),依北海道雲尼拿牛奶雪糕再加士多啤梨雪糕,睇個外觀都幾靚呀~
切開嚟睇,原來係以雲尼拿牛奶雪糕為主,外層就包住粉紅色嘅士多啤梨雪糕~ 
味道方面我就覺得麻麻地,個士多啤梨味唔太重,基本上都可以話食唔出個味。不過入面嘅雲尼拿牛奶雪糕就有少少驚喜,佢個嗰份牛奶味都算香濃,所以整體上都算合格啦~
對於為食嘅小小豬嚟講,有得食雪糕佢已經不知何其興奮,佢仲食得不知幾狼C呀...哈哈哈~
平平地一個普通雪糕蛋糕,就足以令小小豬開心一個下午,所以話小朋友其實只要做佢鐘意,真係咩都會開心啲!

我見APPOLO仲有幾款唔同嘅雪糕蛋糕,有機會等我再買過同小小豬齊齊開心一返啦!





**我地嘅FACEBOOK FAGE,唔知大家LIKE左未呢?**
小小豬的成長日誌
大家一齊嚟交流下煮飯仔及去玩嘅親子樂啦!
 

沒有留言:

發佈留言