2016年2月11日星期四

新年總要嚟許願樹

10 FEBRUARY 2016(WED)

新一年當然要許返個願,所以一定要嚟許願樹,玩住嚟許願啦~

原本都有一刻擔心太多人,驚停車場冇位泊車,不過好在我地都好好彩,完全係零排隊就可以入去泊車。一落車就見到有金元寶,咁應節當然要影下相先啦~ 
 
第一個活動就當然係去拋橙仔許個願先啦,先嚟寫低個願望先~   
 
小小豬努力拋拋拋~ 
 
不過...以佢高度又真係麻麻地,最後DADDY就諗左一個好方法,就係騎馬仔咁等小小豬掛個願望係樹上面~ 
 
掛好左就扮勁咁...哈哈哈~ 
 
沿途都有啲小風車,小小豬當然又嚟轉幾下啦~ 
 
之後我地就去行下個市集~ 
 
年年都係差唔多,不過今年小小豬就大個左啲啲,開始識攪攪陣啦~ 
 
玩左一陣當然要去醫下肚,不過味道又真係唔多特別,勝在舒服坐下休息啦~ 
 
繼續周圍行下~ 
 
行過熟食區忍唔住又要掃下街啦~ 
 
最後我地仲去睇埋靚靚花車~ 
 
由於人太多,所以都唔可以細心慢慢行慢慢睇,不過嚟許願樹都好似變成左我地其中一個新年節目,所以就嚟開心下,感受下個喜慶氣氛啦~ 
 
雖然今日我地逗留時間唔係太長,不過有得玩又有得食,小小豬又點會唔開心,佢仲話明年要再嚟過添呀



**我地嘅FACEBOOK FAGE,唔知大家LIKE左未呢?** 
小小豬的成長日誌
大家一齊嚟交流下煮飯仔及去玩嘅親子樂啦

沒有留言:

發佈留言