2016年2月27日星期六

蓮藕排骨湯

26 FEBRUARY 2016(FRI)

係唔知邊次嘅晚飯途中,老公講話如果有蓮藕湯飲就好啦!既然佢開到口,我當然完全冇問題,跟之前暖DD肥媽個食譜,煲個蓮藕排骨湯,做個乖乖老婆啦~

其實想煲好耐,不過成日行街市都唔見到蓮藕,終於今日見到肥嘟嘟嘅蓮藕,所以就可以煲啦 

蓮藕兩粒排骨約$40眉豆三湯匙~
 
蓮藕去皮洗淨切大件,排骨洗淨汆水,眉豆洗淨略浸~
 
將3L清水燒熱,然後放入所有材料~
 
先用大火煲半小時~
 
然後再轉細水煲一小時~
 
最後加少少鹽調味就飲得啦~
 
滿心歡喜打算俾個驚喜老公,點知佢第一句竟然係話...點解同我飲開嗰啲唔同(好明顯佢係講緊奶奶煲嗰啲啦)

聽到嗰刻心情都有啲DOWN DOWN地呀,不過係幾秒之後心情又有點唔同,因為老公竟然話...幾好飲哦,都有啲驚喜,下次奶奶嚟煲依個俾佢飲啦

對住我依個口話冇要求但內心深處有意見嘅老公,我嘅心情又點會唔似坐過山車呀。不過見佢好滋味咁食晒啲蓮藕同排骨,又飲晒我啲湯,都真係幾有滿足感呀

相信每一名煮婦都明白我依個心情,有咩開心興奮過有人欣賞個完成品呢依啲亦都係我越嚟越鐘意湯嘅原因



**我地嘅FACEBOOK FAGE,唔知大家LIKE左未呢?**
 小小豬的成長日誌
大家一齊嚟交流下煮飯仔及去玩嘅親子樂啦


沒有留言:

發佈留言