2016年2月23日星期二

墾丁普通的下午茶

21 FEBRUARY 2016(SUN)

同姊妹們去完東華嘉年華之後,我地就搭免費巴士出大本型,見有時間又有啲肚餓,所以就去墾丁食個下午茶啦~


比起上次嚟食晚餐,好明顯選擇唔多,係冇乜選擇情況之下,兩位好姊妹就叫左茶餐,我自己就食酥炸拼盤啦~
 
比起上次嚟食晚餐,好明顯選擇唔多,係冇乜選擇情況之下,兩位好姊妹就叫左茶餐,我自己就食酥炸拼盤啦~
 
三個餐都會附上肉燥米粉,佢嘅味道都係OK嘅,不過份量就少得有啲驚人,兩啖就已經食晒啦~
 
兩位好姊妹嘅主餐,有酥炸雞扒及奄列,姊妹們都表示味道唔錯,個雞扒炸得嚟都好嫩身,奄列都唔會太乾身~
 
我就係食酥炸拼盤,有花技丸、雞同埋豆,不過我就冇姊妹們咁好彩,我依個主餐味道真係麻麻,最誇張就係個炸,入口真係凍冰冰,所以我都冇乜點食呀~
 
估唔到一個晚餐同一個茶餐分別係咁大,所以......我想下次都係唔會再嚟食茶餐了


**我地嘅FACEBOOK FAGE,唔知大家LIKE左未呢?**
小小豬的成長日誌
大家一齊嚟交流下煮飯仔及去玩嘅親子樂啦!


沒有留言:

發佈留言