2014年6月11日星期三

She.com x Sofina - 保濕•美白新基準護理工作坊

7 JUNE 2014(SAT)

非常感激she.com及SOFINA嘅邀請,俾機會可以去參加佢地嘅保濕‧美白新基準護理工作坊。除左可以學到護理肌膚同化妝嘅新知識之後,仲同各位BLOGGER朋友一齊做小手工,真係開開心心過左一個下午呀~
Picture

一去到會場,已經被門口嘅靚靚花花佈置吸引住,當然唔放過要影相啦~
Picture

SOFINA 一早已經為我地準備好,枱面放有很多東西今日主角新包裝嘅SOFINA美白產品同埋PRIMAVISTA嘅粉底系列~
PicturePicture

仲為我地準備好味嘅macaron,很貼心嘅安排呀~
Picture

SOFINA beauté全新美白活膚系列~
Picture

仲有皇牌產品PRIMAVISTA嘅粉底系列~
Picture

活動未正式開始前,我地先去洗面卸妝,以一個素顏去試用佢地嘅新產品~
Picture

之後再由SOFINA美容顧問為我做皮膚測試~
Picture

自問一向我嘅皮膚都唔係咁好,不過美容顧問竟然測出我皮膚一啲都唔差,只係面上有啲色斑,用多啲美白精華就可以有改善呀!

做完皮膚測試後便為我便敷上SOFINA beauté whitening lotion,做一個lotion mask。原來依個whitening lotion係可以當MASK敷~
Picture

敷左大約五分鐘lotion mask,時間剛剛好,活動就開始啦~
Picture

今日我地嘅工作坊節目真係好豐富呀~
Picture

首先就係由IVY為我地介紹SOFINA beauté全新美白活膚系列~
PicturePicturePicture

其實好多人都認為(包括我自己在內),美白同保濕係唔可以兼顧到。不過原來SOFINA beauté美白活膚護理產品,含有獨家持續型細胞間脂質配方,使肌膚持續擁有高水分含量及細胞間脂質渗透性,即便此是美白系列的護膚品,同時還兼顧皮膚的保濕需要,可以多功能地完成美白及保濕。

另外,此系列的其他成分如抗老化滋潤成分生薑精華、柚子精華及尤加利精華比以前的配方更高濃度,含量是以前的數倍至12倍,並加入新的保濕成分 - 桔梗根精華,雖然產品都upgrade了,但是價格依舊,而且香港仲比日本還快推出市面呀!

另一個我覺得非常好嘅原因就係依系列真係非常方便,基本上每早洗面後只需要兩個步驟(精華露+全效防曬乳液),之後加少少粉底就已經可以出門口啦!

另外,IVY亦都為我地介紹PRIMAVISTA嘅粉底系列。PRIMAVISTA底妝產品屢獲殊榮,可想言之有幾多人好似我一樣,都係用PRIMAVISTA嘅粉底啦~
PicturePicturePicture

之後就由JUNE為大家展示護膚化妝應用示範~
Picture

聽完JUNE講解之後,當然係到我地試用SOFINA beauté全新美白活膚系列啦!

SOFINA beauté whitening lotion 美白活膚精華露~
Picture
JUNE教我地用3+1嘅方法去使用
lotion,咁就可以發揮得最好。先在掌心放手按3次的份量,然後由下至上以手指尖至二間位置從面頰、額、唇及眼的順序均勻塗抹於臉上。之後用微暖嘅兩手全面按摩,令護膚品的成分加速滲透。最後手按1次的份量重覆在缺乏彈力及乾燥部位面頰及眼塗抹。

SOFINA beauté whitening uv cut emulsion 美白活膚全效防曬乳液 SPF 50 PA++++~
Picture

一支就兼具美白、防曬、抗老化、保濕、化妝底霜五大功能,臉上不會殘留白色痕跡,而且質地非常水潤,完全唔會覺得笠痴痴,絕對啱依個炎炎熱天使用呀!

SOFINA beauté whitening uv cut emulsion 美白活膚精華防曬乳液 SPF 30 PA++++~
Picture

其實SPF 30 PA++++係SOFINA beauté嘅新成員,因為個人需要,可以選擇不同系數嘅防曬霜。

SOFINA beauté whitening enriched emulsion 美白活膚精華乳液~
Picture

採用最新持續型間脂質配方及高濃度抗老化滋潤成份, 能有效減淡色斑, 使肌膚變得柔軟、細緻及亮澤。

June最後仲提醒大家,使用護膚品一定要輕力,否則反而加速皮膚的老化。

當我地完成個護膚步驟之後,JUNE亦繼續教我地教我地化一個靚底狀,仲請左一位BLOGGER做示範~
Picture

其實PRIMAVISTA嘅粉底對我嚟講都一啲都唔陌生,因為我一向都係用依個系列,因為貪佢簡單易用,幾吓就可以打好個靚底妝。不過,原來我一向都用錯左方法,JUNE介紹我地用依個太陽式塗粉法,可以提升妝容呀~Picture

Primavista long keep base持久控油底霜~
Picture
先係面上點五點,之後慢慢推開,再取小量係T-Zone位置重覆塗抹,鼻翼等的部位,等可以面上任何位置都可以塗上。

之後就可以利用依兩支適合眼睛及面上的遮暇筆(唔好意思...我唔記得左個全名)點係面上需要遮暇嘅位置。不過我發覺依兩支遮暇筆真係既方便又易用,所以我都打算去買返支添用呀~
PicturePicture

Primavista powder foundation~
Picture

將半塊粉璞沾上粉後,以太陽式塗粉法輕輕力係面上打圈,鼻翼同眼角位就用粉璞既角仔細地壓入,完全好方便,幾吓就可以上好晒粉啦!

經過一輪手忙腳亂,再加上美容師嘅幫忙,我已經扮好靚靚,感覺上又真係同我平日化妝好有分別,立體感重啲哦~
Picture

除左學美容化妝之外,大會仲為我地準備左工作坊,就係用啲靚靚餐紙巾,設計屬於自己嘅碟呀~
Picture

大家都好留心聽JULIA講解呀~
Picture
PicturePicture

利用靚靚圖案嘅餐紙巾、 玻璃碟、膠漿及掃,就可以開始DIY啦~
Picture

我嘅製成品,靚唔靚呢~
Picture

大會仲係現場選出三位比較好嘅作品,送出一份小禮物以作獎勵。一向都冇乜設計天份嘅我真係非常興奮,因為我竟然被選中了,開心程度真係難以形容~
PicturePicturePicture

最後SOFINA為我地準備左每人一份豐富嘅禮物(支唇膏就係我DIY嘅小禮物嚟呀)~
Picture

由今日開始我就會轉用依一SET產品,等我試完之後再同大家慢慢分享啦!

再次感謝she.com 及Sofina 的邀請!

 

More Information :
Website:http://web.sofina.com/hk/
Facebook:https://www.facebook.com/sofina.hk

沒有留言:

發佈留言