2014年6月1日星期日

探索科學.創藝坊

25 MAY 2014(SUN)

首先要謝謝科學園嘅邀請參與「探索科學.創藝坊」活動,今次都係我地三口子第一次嚟,第一時間當然要係個地標下留個紀念先啦~
Picture

其實由今5月18日開始至6月29日,逢星期日係科學園金蛋下嘅活動室進行。都會舉辦「探索科學.創藝坊」完全係一個免費又好玩嘅活動,透過四個不同活動,結合科學與藝術的工作坊,讓大家對科學加添認識外,仲俾機會大家一展創意~
Picture

由於我地早左嚟到,所以就先係金蛋下休息一陣影吓相先~
Picture

見活動室內有小丑同大家玩,小小豬當然唔放過機會,乖乖排隊同小丑玩之餘,介拎個汽球槍玩吓啦~
PicturePicture

等左一陣,我地開始今日嘅「探索科學.創藝坊」活動,第一站就係去玩Art Jamming~
Picture

首先大會負責人為我地安排好位置之後,就開始向我地介紹各畫具~
Picture
Picture

大會為各大小朋友提供一啲與科學或自然生態有關嘅圖片,等我地可以參考畫係個畫布內。小小豬揀左好耐,終於揀左一個太陽花景~
Picture

負責人為各小朋友戴上圍裙,就可以開始Art Jamming啦~
Picture

去拎啲顏料先,依啲顏料用濕紙巾一抺就甩,完全唔驚會整污穢手腳,所以都完全好放心俾小小豬自己畫呀~
PicturePicturePicture

個傻豬仔仲係度都DADDY畫圖畫添~
PicturePicture

小小豬又幾專心哦~
PicturePicturePicturePicture

雖然之前小小豬係揀左幅太陽花,不過完成大傑作就變左.....我都唔知係乜啦!其實對一向唔多鐘意畫圖畫嘅小小豬嚟講,可以專心乖乖地完全左一個作品(仲要冇空白地方),都已經係好叻仔,所以我都好滿意佢今次係個大作品,返到屋企一定要貼堂呀~
Picture
Picture

第二個站就係T-Shirt創意絲印工作坊~
Picture

揀好衫之後,可以揀自己鐘意嘅圖案同顏色,以絲印方法印係件衫上面呀~
PicturePicturePicture

我地都好留心聽負責人講解呀~
Picture

睇吓小小豬幾落力~
PicturePicture

完成,小小豬件TEE靚唔靚呀~
Picture

接住我地就去玩動感3D畫作~
Picture

係畫紙上填上顏色,再配合智能平版設備,令平面物件變成栩栩如生的動畫啦~
PicturePicturePicture

雖然小小豬隻小鳥又真係花貓貓左啲,不過見到個立體動畫時又幾得意哦~Picture

其實除左有四個大型活動之外,場內都有啲小攤位,除左小丑派汽球之外,都仲有依個融入科學嘅遊戲 - 轉轉碟~
Picture

轉轉碟成功轉到個碟的話,就有特別版汽球。我地當然都有玩,不過就唔成功呀~
PicturePicture

係未到預定時間玩第四個活動時,我地就自由活動一吓,所以就先帶小小豬去玩彈彈床呀~
Picture
Picture

洗乾淨手仔就乖乖坐定定等入去玩~
Picture

每一節大約玩5分鐘,小小豬當然係爭取時間不停玩啦~
PicturePicturePicture

由於我地只有一小時多嘅自由時間,所以俾小小豬玩左一轉彈彈床之後,我地就去食個下午茶休息一陣,之後就繼續返去玩活動啦!

最後一個活動就係趣味科學藝術工作坊,其實依個活動就係主要介紹聲音,小朋友跟住老師講解,做出兩個小工具,來作發出聲音嘅實驗 ~
Picture

老師首先用教我地用間尺發聲音~
Picture

然後教我地做用杯同繩及濕左水嘅膠套,做出"吱吱"聲~
PicturePicture

小小豬聽到自己整出嚟嘅"吱吱"聲幾開心~
Picture

第二個小實驗就係自制喇叭,小小豬都有好認真咁幫手整呀~
PicturePicturePicture

哈哈...完成,真係吹得到聲呀~
Picture

玩晒「探索科學.創藝坊」所有活動之後,見時間尚早,加上小小豬今日都算幾乖乖合作,所以又再帶佢去玩彈彈床啦!由於我地依個時段都冇乜人,所以負責人都冇限時,唔覺唔覺小小豬係入面都喪跳左成大半個鐘呀~
PicturePicturePicturePicturePicturePicture

如果唔係PR姐姐嘅邀請,我都唔知原來科學園舉辦左一個咁好玩嘅節目。節目豐富就唔在講,最重要就係費用全免,畫板、TEE、仲有彈彈床都是免費供應,所以一定要大力推介比大家呀!

今次都係我地第一次入科學園,原來依度個環境好正,又有戶外又有室內,便利店食店都有好多,所以都好啱入去玩。經過今日之後,大肥豬已經話左搵日帶埋單車同泡泡槍,入嚟玩多轉呀!

 

More Information :
Website:http://www.hkstp.org/zh-HK/News-Media-Events/Events-Seminars/2014/Explore-the-Art-of-Science.aspx#.U41Zm3Z-WNh

Facebook:https://www.facebook.com/HongKongSciencePark

沒有留言:

發佈留言