2014年6月13日星期五

Hape 玩具派對

8 JUNE 2014(SUN)

首先非常感謝Hape嘅邀請,我地今日三口子上左佢地嘅SHOWROOM參加玩具派對,小小豬同小朋友一齊玩左好多唔同種類嘅木制玩具遊戲呀~
Picture

其實Hape嘅木制玩具我之前都有聽過,但就因為成日行過百貨公司都係見到啲比較細嘅串串珠遊戲,所以我就誤會左Hape嘅玩具只係俾口啲細細個嘅小朋友玩。

不過,今日嚟參加依個玩具派對之後,真係更正左我依個錯誤想法,因為原來Hape嘅木制玩具真係好多唔同種類,完全係適合任何年齡嘅小朋友,就連我地大人都好啱玩添呀!

Hape係德國名牌木質玩具製造商,佢地對玩具嘅製作材料都好注重,挑選無化學物料嘅材料,令家長可以好放心俾小朋友玩,就算唔小心放入口都唔會有危險呀!

小小豬一踏入個SHOWROOM,就已經極度興奮,因為有好多玩具擺放左係度呀~
Picture

依個貪玩嘅小小豬當然急不及特走去玩啦!

先嚟玩吓近期至愛嘅煮飯仔先。場內有唔同款式嘅廚房套裝,小小豬都不知幾開心呀!

依套廚房套裝就連門市都未推出,我地可以優先試玩呀~
PicturePicture

唔止個廚房吸引,啲玩具食物都好靚,小小豬仲話要整PIZZA俾我食添~
PicturePicture

嘩...有壽司食呀~
Picture
PicturePicture

我自己就超級鐘意依套粉紅色廚房呀~Picture

玩完廚房就渣車車先,依部雙人單車真係好啱親子活動呀~
PicturePicture

哈哈哈...唔止小小豬玩得開心,就連大肥豬都拎啲玩具玩埋一份呀~
Picture

小小豬又嚟扮吓小小音樂家先~
PicturePicturePicturePicture

仲有小型波波池玩添~
Picture

玩左一陣,其他小朋友都已經嚟晒,我地可以開始玩遊戲啦!首先就係自我介紹,介紹完仲可以得到一份小禮物,多謝呀~
Picture

之後就到第一個遊戲,就係將啲動物積木放入波波池,之後根據遊戲姐姐指示砌返個圖案~
PicturePicture

哈哈...小朋友就當然係掛住玩,都係我地家長負責砌圖案,不過各位媽咪都砌得好投入哦~
Picture

雖然唔係第一名,不過總算成功砌到個圖案啦~
Picture

第二個遊戲就係搵糖糖,小朋友擲顏色骰仔,根據骰仔擲出嚟三種顏色,就搵返相同顏色嘅糖糖。真心覺得依個遊戲好好,既可以訓練小朋友嘅專注力,又可以訓練觀察力同速度~
PicturePicturePicture

搵到啦~
Picture

最後一個遊戲就係用依啲小工具,聽遊戲姐姐指示,行去指定嘅英文字母上面,又係一個可以訓練小朋友專心嘅遊戲~
PicturePicture
Picture

玩完遊戲之後,遊戲姐姐叫各小朋友渣車車,帶我地去另一個地方玩~
Picture

嘩...唔止係小朋友,就連我地大人個個都叫到嘩嘩聲,因為帶左我地去另一個SHOWROOM,入面有好多玩具呀~
PicturePicturePicturePicturePicturePicture
Picture
Picture

仲擺左好多玩具,真係非常吸引呀~
PicturePicturePicturePicture
Picture

Hape除左木制同竹制玩具之外,仲有沙灘玩具添~
Picture

有咁多玩具,各位小朋友當然唔放過依個咁好機會,不停玩玩玩啦~
PicturePicturePicture

PicturePicture

正當各小朋友玩得興奮之餘,我依個大朋友都玩埋一份~
Picture

好大個機械人呀~
Picture

玩完之後我地又渣車返回原來遊戲地方~
Picture

原來遊戲姐姐好細心地已經為我地準備好茶點啦~
Picture

有得食小小豬當然係最開心啦~
PicturePicturePicture

食飽飽休息一陣,又可以繼續玩。小小豬真係好鐘意嗰個停車場,佢仲請哥哥拎嚟俾佢玩呀~
PicturePicture

小小豬真係好鐘意依度,玩到活動完左都仍然係繼續玩,仲玩到唔捨得走呀!

雖然哥哥姐姐都俾好歡迎佢地留係度繼續玩,不過我地都打擾左好耐,所以都係時候要同啲玩具SAY GOODBYE啦~
Picture

真係好多謝Hape今日嘅邀請,為我地安排左啲咁好玩嘅遊戲同接待,仲送左份好豐富嘅禮物俾小小豬呀~
Picture

我家嘅教育部主管大肥豬試玩完之後,都話啲玩具真係唔錯,好多都好益智,可以係玩之餘都有得著,所以佢話都已經睇中左幾樣,尤其係啲啱親子一齊玩嘅遊戲,有機會一定要買嚟同小小豬一齊玩呀! 

之前問過負責人,點解係坊間唔係好多地方有得買Hape玩具?佢地話因為Hape玩具都比較大件,所以就只可以因應嗰區需要擺放唔同種類玩具。

不過,因為依家佢地同周家蔚合作,係周家蔚所開嘅童裝店- THE 7th DAY,有差不多200款Hape產品發售。除左有得買之外,仲擺放左玩具俾小朋友玩添呀!

睇嚟我都要搵日帶小小豬上去玩返轉,順便買吓玩具先得啦!

 

More Information :
Website: www.hapetoys.com
Facebook:https://www.facebook.com/Hapetoyshk?fref=nf

沒有留言:

發佈留言