2014年6月26日星期四

試用:「5度熱」上身瘦專研熱泡

22 JUNE 2014(SUN)

首先多謝PR姐姐邀請,有機會可以試用「5度熱」上身瘦專研熱泡~
Picture

我叫得做小肥豬,當然係人如其名,我係屬於肥嘅一族啦!睇相好多人都話我唔肥,當然啦...因為我係以著衫嚟收收埋埋我啲肥肉,我嘅「麒麟臂」、「大肚腩」真係會驚嚇親大家,所以PR姐姐邀請試用時,我都即刻答應,希望可以攪攪佢,等我夏天同小小豬去游水時,著起泳衣都唔好太嚇人嘛~
Picture

「5度熱」創新熱瘦配方,不合辣椒或薑等刺激成份,減低敏感嘅機會。體温是消耗脂肪的關鍵元素,而透過現代科研技術,「5度熱上身瘦專研熱泡」把熱瘦技術濃縮成專利配方, 其集中性熱力能有效打擊後天性虛寒肥,更直接、更針對性地有效消脂減寸, 燒走「大肚腩」或「麒麟臂」~
Picture

噴射式的設計,一按就係瘦身泡泡,真係十分方便,按出來嘅泡泡都好豐富呀~
Picture

輕輕推開,好快便吸收~
Picture

用法好簡單,每晚沐浴或用熱毛巾熱敷後,首先搖勻熱泡,把瘦身熱泡 (如乒乓球尺寸) 塗於掌心,然後用掌心按壓需要瘦身的部位,令燒脂成份直接逼進脂肪層,最後用掌心打圈按摩數分鐘至熱泡完全滲透即可,用後無須清洗~
PicturePicturePicture

由於主要係利用體温嚟消耗脂肪,所以依個熱泡嘅熱力真係唔可以睇少。開頭按摩時都未發覺有咩異樣,不過按摩後就慢慢開始感覺到嘅熱力,不過依種熱力都唔算太利害,暖暖嘅感覺都好特別,完成整個按摩過程後,好似有一陣熱力由底層滲出,而不是表皮上發熱,而且個熱力都維持到一個鐘頭呀!

我集中用係手臂上,我隔兩日按摩一次,用左大約兩星期,明顯的修身效果就暫時未睇到,始終依啲產品都要用一段長時間先可以睇到明顯效果。不過我用完之後就感覺都手臂有拉緊的感覺,而且手臂亦都冇出現任何不適及敏感情況

 

"是次產品及資料由theZtyle.com提供"

 

More Information :

Website: http://www.5degreeup.com/
Facebook:https://www.facebook.com/pages/5-Degree-Up-5%E5%BA%A6%E7%86%B1-%E7%86%B1%E8%83%BD%E7%98%A6%E8%BA%AB%E5%B0%88%E5%AE%B6/538206072871049

沒有留言:

發佈留言