2014年6月6日星期五

IKEA Stockholm Series 2014

29 MAY 2014(THU)

睇吓小小豬今日食茶點食得幾開心,當然啦...因為有啲靚靚新餐具嘛~
Picture

首先要多謝IKEA送俾我地三口子依份看似好簡單但又好實用嘅禮物~
Picture

嘩...好大份禮物呀,咁係咩嚟呢?原來係 IKEA 最新推出嘅Stockhol系列~
PicturePicture

Stockholm系列從設計細節到精心挑選嘅材料,都為居家生活帶嚟舒適感,將高級嘅感覺滲入日常生活中,為日常生活創造一點點奢華感,在設計上融合了『經典工藝』精神元素。此外,系列亦都融入五大要素為基礎,包括!外形、功能、品質、持續發展及低價。藉此配合 IKEA 『大眾化設計』嘅設計概念~
Picture

Stockholm系列都有好多唔同種類產品哦~
Picture

其實整套傢俱都真係唔錯,設計簡單得嚟又幾實用。不過,我第一個亮點就一定係依個連蓋箱貯物箱~
Picture

因為小小豬實在有唔少玩具,平日我地都係用返原盒擺整齊啲玩具,但啲紙盒拎幾拎...再加上粗魯嘅小小豬,所以好多都已經爛爛地,所以一見到個貯物箱,我就想到俾小小豬用嚟整齊咁放佢套玩具火車啦~
PicturePicturePicture

乳白色的Stockholm系列以以骨瓷製成的,睇落去都會覺得好似好高貴,當中分別推出左湯碟、咖啡杯同埋小碟~
PicturePicture

哈哈...講起個湯碟,都有兩個笑話。話說我有一日用左嚟放粟米忌廉湯,點知小小豬一見到就好大聲咁話,嘩...好大個雞蛋呀,真係俾佢笑C呀~
Picture

另一個就係飲飲吓湯,大肥豬竟然話;今日個湯感覺上好似好飲左!聽完真係俾佢笑C,其實同平日煮法都係一樣,只係轉左個湯碗嘛。不過,其實食具都好影響進食時候嘅心情,賣相靚自然覺得好味啦,所以我都係用多啲依個湯碗,等大肥豬讚我多啲先得!

個小碟都幾多用途,既可以做咖啡碟,又可以用嚟放啲小食。不過,我就鐘意用嚟放甜品,因為細細碟可以一碟一個,好似啫喱..或者係我自己做啲甜品~
Picture

咖啡杯除左用嚟沖啲滴滴咖啡俾大肥豬歎吓之後,我都有另一個用途,就係配埋個胡桃木製的碗,俾小小豬用嚟食茶點呀~
PicturePicture

我間唔中都會俾啲果汁小小豬飲,每次都唔會飲太多,始終小朋友都唔應該飲太甜嘅飲品。但每當我倒落杯時,小小豬總係會投訴話我只係俾得半杯佢,依家有依個細細隻嘅咖啡杯,咁小小豬就可以見到係滿滿嘅一杯,咁就可以係唔飲太多嘅情況下又可以滿足到佢嘅慾望,所以真係一個唔錯呀!

雖然杯身係骨瓷製成,但一啲都唔重,小小豬都拎得好順手,睇佢飲得幾滿足就知啦~
PicturePicture

Stockholm 玻璃水瓶及水杯是口吹玻璃,每件皆由工匠親手製造,人手裝飾,係獨一無二哦~
Picture

水杯及水瓶上的橫紋設計,可穏固拿起,避免留下明顯的指印~
Picture

其實Stockhol系列唔止依幾件傢俱,仲有吊燈、椅子...,所以大家如果有興趣,可以去任何一間IKEA睇吓呀!

 

More information :
Website:www.ikea.com.hk
Facebook:https://www.facebook.com/ikeahongkong

沒有留言:

發佈留言