2014年6月30日星期一

試食:Dr.Ci:Labo - 美禪食

25 JUNE 2014(WED)

謝謝WESHARE & Dr.Ci:Labo嘅安排,今次我試食嘅就係 Dr.Ci:Labo嘅美禪食~
Picture

Dr.Ci:Labo我都有聽過,不過只係知道佢係一間出名護膚公司,原來仲有一系列瘦身美容飲品嘅產品。我今次試用嘅就係佢地顧客最愛產品TOP10中第五名嘅美禪食~
Picture

其實一向我都因為身體體質問題,係唔可以食內服嘅減肥產品。不過留意到Dr.Ci:Labo以禪食為基本,添加合計30種以上的穀類及高營養價值的蔬菜、豆類,另外還加上具有高效美膚效果的膠原蛋白和維他命C以及食物纖維。有助於控制卡路里攝取,並能補給滿足肌膚、健康需求的充分營養。

美禪食精心調配的美味口感,十分順口,可與牛奶、豆漿等一起沖泡飲用,而且亦方便,利用附送嘅小杯就可以好好控制分量啦~
PicturePicture

打開包裝係啡啡地色既粉狀物~
Picture

美禪食係透過代替1日3餐中的1餐進行瘦身實驗,所以我就決定左係每朝早沖一杯嚟飲,仲可以陪小小豬一齊飲奶,嚟個親子早餐時間添!

Dr.Ci:Labo特別推薦搭配豆漿沖泡,因為豆漿內含黃酮素,幫助瘦身不瘦胸,更增添美味。

既然有推薦,所以我都係參考佢依個飲法,不過就一星期加以豆漿沖泡兩次,其他時間就用牛奶沖泡。

先把美禪食撕開包裝倒入小杯,然後加豆漿後調勻就完成啦~
PicturePicture

美禪食要完全融解需要點時間,所以係需要慢慢調勻,先可以完全融解~
Picture

不論係豆漿定係牛奶,雖然我每次都努力咁慢慢調勻,都總係有少少沒有完全融解於豆漿內,所以都有啲啲粒粒狀物,不過咁都幾特別,因為口感上有點像飲緊果凍加豆漿嘛!

味道方面都美禪食唔會有太明顯的味道,同平日飲豆漿及牛奶都沒有方別呀~
Picture

我暫時試了十日,感覺很唔錯,飲用後從沒有出現腹瀉、 肚痛等副作用,只覺得小便次數比平日多。飽肚感方面我又覺得OK,起碼當早餐飲完之後,到下午二點幾先開始感覺到有少少餓意。

至於體重方面,始終我都只係試食了十日,只係一盒中的三分一,所以我覺得暫時都就沒有太大分別係正常嘅,不過我會繼續努力呀!

 

More Information :
Website:http://www.ci-labo.com.hk/

Facebook:https://www.facebook.com/drcilabo.hk?fref=ts

沒有留言:

發佈留言